Tack för kommentarerna <3

Godmorgon, Godlunch. Just nu så sitter jag och äter lite frukost, dricker o´boy som jag älskar ;). Så grymt gott. Men jag vaknade/blev väckt vid tio tiden som vanligt. Klädde på mig mjukis byxor, tog mössan och jackan så gick jag ut med Isa. Det är faktikst riktigt skönt att gå på morgonen. Var ute i drygt en timme med henne och gick. Hon gick lös ibland, gick skit bra. Hon är så duktig så. Japp. När jag kom in så är jag också duktig så jag dammsög hela huset (inte stort) och plockade bort lite grejor. Jag skulle fan kunna bo själv med min hund :O (?). Haha.. Vet inte riktigt vad som händer idag. Bara att det är träning om fyra timmar med Bolton, yeaah. Kul! I Sprallenhallen. Höres senare, puss


Lady Gaga - Just Dance
Hörde jag nyss så slänger in den ;)


Kommentarer
Postat av: johanna

mummsigt :) lite frisk luft är aldrig fel hahahahahxxD och att städa är bara bra !! så duktig du har varit dennna dag !! ;) cooling <3

2009-10-29 @ 22:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0