T R Ö T T ! ! ! ! / gammal bild


Exakt vad jag är ! Helt slut faktiskt. Träningen idag var jag, asså det kändes bara som om jag ville sätta mig ner och böla haha.. Först, som alltid så kör vi ju fys + styrka. Den har aldrig varit så jobbig som den var idag. Vi har ju inte riktigt hunnit vila upp oss sen helgen och det. För igår tränade vi 2 timmar ungefär också. Men a . Och, jag säger bara va med på den om ni vill bygga muskler!! Haha. Sen när vi kom in i hallen, asså det gick s e g t som f*n. Men det blev lite bättre senare. Jag var iaf helt slut.. Men imorgon är det vila sen träna torsdag, cup fredag lördag och söndag så det blir kul ;). Imorgon så ska jag nog vara med Westfahl, Becka och Melissa. Får se hur det blir. Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0