Om igår och idag

Hej! Hur mår alla? Jag mår faktiskt helt okej och har vartit i skolan idag ;). Jag måste bara säga att jag hade ingen data igår så det var därför jag inte skrev någonting mer. Bara så ni vet! Japp. Men som sagt så gick jag ju till skolan idag. Mådde verkligen mycket bättre än igår och alla andra dagar, så det var najs. Igår så kollade jag ju när laget spelade, och dom vann! Härligt. Även fast dom inte direkt gjorde vår bästa match så var det ändå bra haha. Ja, lite dåligt försvar osv som vi ska tagga till med. För i helgen gäller det, då är det steg 1 i USM. Ska bli riktigt kul! Jag har inte gjort så mycket mer idag, bara varit i skolan. Och sen så direkt efter skolan så åkte jag hem till mormor där min lilla bebis (Min hund Isa) var. Så gick hem med hebe, eller gick en bit sen så tog jag bussen. När vi var påväg till bussen så kom det en tjej med ja, antagligen sin unge. Dom ville hälsa på Isa och Isa blev så glad så hon hoppade upp på ungen.. Vilket som inte var så smart! Nej för ungen blir rädd och börjar böla. Snark.. Men aja, ingen träning för mig idag. Det är fotbollsträning men jag får inte träna då eftersom det är ute. Men nu blir det alldeles för mycket text haha. Slänger in ett inlägg senare! Pussar

Bild på Fia fis. Du får vara sur, jag gillar dig ändå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0