Nathalie .. <3

Tjooo. Hur mår folket? :) Hoppas allt är lugnt. Jag sitter med en handduk på huvudet i köket. Och pluggar kemi -.- Inte kul! Men det är ju prov imorgon så ja, jag måste.. Den här veckan har gått skit snabbt tycker jag. Jag trodde det var Tisdag idag, men det var torsdag. Och jag är helt borta. Idag så sa jag till Becka att jag är duktig och har låst in min mobil. Sen när vi skulle ha engelska lite senare efter lunchen eller någonting sånt, så kollar jag i mitt skåp efter mobilen. Men tror ni mobilen är där inne någonstans eller? Haha nej. Den var helt borta. Men Becca hade hittat den och lämnat den till Becka som lämnade den till mig, som tur var. Tack! Men några minuter efter jag fått min mobil så hade jag tappat bort mina nycklar (?) jag vet jag är konstig. Men dom var inne på bilden, dom med. Och imorse så glömde jag min mössa på bussen, men jag gick tillbaka och fick den. Haha. Sjuka människa jag är. Aja. Jag fick låna en bok av Natta idag också, den var tydligen bra enligt henne så ska väl läsa den ;). 14 år till salu, om någon läst den? Men lite för mycket text nu, ska inte vara jobbig haha. Vi hörs, puss !
BARA TVÅ DAGAR KVAR TILL 1a STEGET I USM, YÄÄÄÄH!

Bild från Gothia Cup 09!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0