Melissa jag lider med dig!

Godkväll om jag får säga så. Jag smsar med mitt handbollsproffs Melissa. Hon är inte glad kan jag lova! Nej det bara kokar :o.. Haha nej men hon lever. Nästan. Hon är någonstans och försöker få hennes kära mor och far att åka hem. - Snart. Om en stund. Lugn. Osv, osv. Ja stackarn? Hon ska ju faktikst vara grym imorgon med och spela handbollsmatch! Som jag dock inte får spela. Fuck. Det suger kuk.. Jag är inte alls glad över det. Nej för jag måste ju bli frisk, och jag kommer aldrig att bli frisk om jag tränar eller spelar match när jag fortf är halvsjuk blablabla. Äsch orkar inte ens lyssna längre för man blir bara sur.. Så det blir bara att kolla och heja fram mina duktiga tjejor! Vi möter Bolton, men dom ska vi slå ;). Har kollat film ikväll med familjen. Kolla denna film som är på bilden. Ska inte skriva alltför mycke. Ciaoo Amigos.

(Vet inte riktigt om det var just den där, men jag kollade iaf på Johan Falk. Den 4e filmen)


Kommentarer
Postat av: melissa

HAHa älsking då :) <33333

2009-10-18 @ 10:56:24
URL: http://rebeckaochmelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0