Isa min bebis <3

Nu är jag hemma ifrån Huddingehallen. Har varit det ungefär en halvtimme, men min datanörd till syster vägrade att släppa datan för mig så jag har inte kunnat skriva. Men iaf. Jag tog bussen till Huddingehallen och där väntade min käraste Sara på mig. Då kollade vi på Melissa min tvilling som spelade match med 94orna, och dom vann. Mot Tumba. Eller juste, vi hann kolla lite på andra halvlek innan också där våra 96or spelade mot Tumba´s 95or. Och våra 96or vann! Det är bra, skit bra med tanke på att Tumba är 1 år äldre. Men sen så kollade vi på Sara´s syrra som spelade mot hennes gamla lag (f93) som är Huddinge. Men hon spelar i Tumba, och Tumba vann ganska så stort mot Huddinge. Heja. Nu händer ingenting faktikst. Tror jag ska vila en stund och bara ta det lugnt.

Bild ifrån sommaren 09, Sara är längst till höger


Kommentarer
Postat av: ...

ÄLSKAR DIN BLOGG. DEN ÄR GRYM =)

2009-10-17 @ 18:35:32
Postat av: Martina

Taack! :D

2009-10-17 @ 18:49:13
URL: http://martinaeifrem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0