Huddinge-Bolton F95

MorgonMorgon :). Blev väckt imorse av min gapande lillasyster -.- Är inte alls på så bra humör idag, så tror jag ska lägga mig ner och sova en stund till så jag blir lite gladare hihi. Idag ska jag ju som sagt kolla handbollsmatch i Sprallenhallen (den vid eriksdalshallen) när mitt lag spelar. Ska bli kul. Men skulle bli ännu kuligare om jag också fick spela. Men man ska ju faktiskt inte gnälla bara man får skippa en match! Finns andra som missar mycket mer, tyvär..  Jag har också sett att ni har kommenterat att ni gillar min blogg, ja det blir man alltid glad av, tack! Ska lyssna lite musik nu också, blir man också glader av! :D pussar.



David Guetta feat. Akon - Sexy Bitch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0