Hiss & Diss

(Har inga hiss&diss bilder) Har inte mycket att komma med. Men här blir det lite ;)

Diss;
Regn - Nej usch. Det finns inget värre än när man står där. Genomblött, håret har lockat sig totalt och man fryser nästan ihjäl. Inget som jag gillar!!

Hiss;

Lov! - Höstlov, jullov, sportlov osv, osv. Det finns ingenting bättre än lov när det är för mycket i skolan! Då kan man vara hemma, träffa kompisar. Både saknade och dom som man umgås med nästan varje dag. Man kan sova ut, verkligen vila upp sig och bara ha det skönt.

Bästavänner/vänner - Äkta vänner säger jag bara. Det finns inte bättre än det. Man klarar sig inte utan dom. Är så glad och lycklig med mina kompisar. Jag trivs verkligen med er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0