Det har gått...

10 sek ungefär, och jag skriver ännu ett inlägg. Inget liv? Nja, nästan. Jag är ju sjuk!!! Och sitter bara hemma och ruttnar som jag gjort nu ända sen i måndags. Not nice. Hehe. Föresten så kommer den här bloggen bara handla om min underbara hund, då menar jag verkligen bara henne. Nej skoja bara, så roligt ska vi inte ha det. Men jag gillar att fota, fixa bilder osv så det kommer att dyka upp mycket bilder ;). Inte för att jag kanske kommer vara en sån seriös med den hära bloggen att jag bloggar flera inlägg varje dag, för nej det har jag inte tid med när jag inte är sjuk ju! Men idag så är det stadslagsträning, jag ska vara bäst, så det så. Det kommer aldrig att gå men okej höhö! Men här slänger jag in en bild på det bästa handbollslaget i världen, alltså Huddinge HK F95! <3

Bilden är ifrån i helgen, då vi spelade Cup i Norge. Vilket ägde skiten ur allt, vi hade skkit kul! Haha.. Vi förlorade finalen med en boll, men så är det! (Det är jag som är den lilla knubbisen längst åt höger i huddinge färgerna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0