Stääääädning

Göömorgon. Läget? Aa lugnt okki bra. Jag har inte hunnit uppdatera för att Igår så spelade jag två matcher. Innan så solade jag med Sara, HAHA.. Men vi vann iaf båda. I första matchen så var jag en riktig lagspelare ;). Andra matchen så var det med 94orna, mot Tyersö. Och den vann vi också, då gick de ganska bra faktikst så det var as kul :). Efter min match så var jag i Huddingehallen med Fanny, Lorin, Elin, Melissa, Becka. Kommer inte ihåg om det var någon mer ;$ .. Men vi kollade iaf på när bästa Johanna som spelar i Tyresö spelade! Lorin spelade också den matchen och båda var grymma! Det var också med 94orna, fast mot Tyresö 1. Tyvär så förlorade HUddinge :( .. Men efter de så kollade vi a-pojk som vann. Sen tog vi bussen hem till Melissa med Becka. Vi var skit hungriga så vi käkade lite där och sen vidare hem hit till mig hos pappa, och dom sov här. Vi drack varm o´boy snackade och sen kollade vi film. Bara hade det lite mysigt sådär. Somnade runt två tiden. Imorse så väcker Melissa mig för att hon är pissnödig så går på toa och sen somnar jag om. Dom åkte vid kvart över 11. Och ingen annan är hemma så jag städar hela huset :D! Yeah vad duktig jag är! :) Har inte tid att skriva mer. Pusssss

Gammal bild på mig, becka och lollo


Kommentarer
Postat av: rawa

du måste skriva ett inlägg att du är med så dina kompisar röstar på dig ;)

2009-11-22 @ 14:47:22
URL: http://allintwo.blogg.se/
Postat av: johanaaaa

haha jag vet jag är bäääst!! DRIVER :D men det bästa var att jag fick se dej sunshine :)<3

2009-11-22 @ 20:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0