Skadevi Cup 2009

Nu är jag hemma från skolan. Eller ja, har vart det någon timma.. Får se om jag tränar fotboll sen :). Jag har skit mycket pluuugg! öööh. Men jag tänkte berätta lite kort om helgen som spenderades i Skövde. Och vi hade det riktigt kul!
(Matcherna spelades 1x25)
Det började med att jag blev hämtad av melissa vid 6 på morgonen. Hon var ganska pigg och så. Men jag var helt j*vla slut! Jag kunde verkligen inte sova natten till fredag? Jag förstår inte! Asså jag gick och la mig vid 11 sen så vaknade jag vid 2, gick på toa och la mig i sängen. Var skit pigg. Försökte sova, det gick inte men vid ungefär tjugo i tre tiden somnade jag äntligen om. Sen så vaknade jag igen vid halv fyra kvart i fyra. Var vaken låg och spelade på min mobil och bara typ dog.. Somnade ÄNTLIGEN om vid halv hem och sen så var det bara att gå upp när klockan ringde 20 i 6 och då kom Melissa senare och hämtade mig. Men vi träffades på centralen iaf, alla var ganska något pigga. Jag köpte frukost på pressbyrån osv. Tåget gick vid 7 och det hände inget speciellt på tåget.. Jag och Ebba satt vid Palles data och snackade och sånt. Vi spelade iaf två matcher den dagen. Vi vann båda ;). Mot Skövde 1 och Önnered. Ganska tuffa matcher och vi spelade inte sådär jätte bra. På kvällen var alla ganska trötta, vi typ träffade några sköningar och alla var bara helt slut. Vi berättade historier och bara myste, typ haha. Lördagen så blev vi väckta vid 9. Vi skulle inte spela förrän halv tre. Så vi tog det ganska lugnt och så. Åkte och kolla matcher, såg världens sötaste kille. Jag och Melissa blev kära i Carl ;). Höhö. Vi vann iaf sista gruppspels matchen och vann då alltså gruppen! Bra tjejor. A- kvartsfinal väntade mot Skövde 2 och den vann i också! Vi var tvugna att vinna båda dom matcherna för att få gå på disco typ. För ananrs var det andra matcher och blabla. Så det blev disco på kvällen. Mhaha. Lite kul sådär. Men det var as dött :p.. Haha men ganska kul så. Söndag så blev vi väckta vid halv åtta. Åt frukost och sen packade ihop allting. Tråkigt men sant. Vi hittade Matildas love och fixade hans nummer till henne haha. Men vi började tagga för semin mot Kärra. Vi började matchen riktigt bra. Tog ledning och tog i i försvaret. Det mesta rullade på. Men det var riktigt jämnt. Vi ledde med en boll, det var lika. Dom ledde, vi ledde, det var lika osv, osv. Men när det hade gått ungefär 17 minuter så fick både jag och Melissa 2 min.. Så dom var 4 mot 6 på planen. OCh det förlorade vi ganska mycket på. Vi förlorade tillslut med 4 bollar. Vilket var riktigt surt.. Vi kunde vunnit den matchen! Vi kollade iaf finalen sen, Kärra-Linne. Linne vann klart. Kärra var inte alls bra, dom var mycket mycket bättre mot oss! Och alla som mött oss i helgen har tydkligen gjort deras "bästa" matcher så det var ju lite kul. Men a, orkar inte berätta detaljer och så. Men det var riktigt kul hela helgen! Alla hade det bra tror jag. Orkar inte skriva mer men vi hörs. Puss
Melissa jag & Becka

Jag i försvar, och Melissa i anfall

Fanny åker på en ful tackling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0