PlLUGGGGGGGGG


Tjenispenis! Glömde bort att jag hade blogg. Och har inte orkat skriva, sååå där har ni orsaken ;). Jag sitter och pluggar biologi. Matspjälkning. Värsta inlämningen på fredag så.. Igår så tränade jag, först i skolan en timme sen åkte jag hem och åkte på träning. Då hade vi först fys/styrke träning med Stefan i ca 45 min? Aa och sen så var det handbollsträning inne, och efter det så tränade jag Melissa och Vanessa med a - flick efter så det var kul. (allt var handboll) Alltid lika bra att röra på sig ;). Idag så är det dags för valpkurs igen. Kul som satan! Sist gick det ju bra så hoppas det går lika bra idag. Jag fick mina omdömen igår som ja, inga kommentarer om dom, säger bara att jag måste fortsätta plugga matspjälkning nu, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0