Martina<3

Tjooooooobre. Sitter med min lilla konstnär Rebecka! Idag så var jag i skolan, hände typ ingenting speciellt. Kollade på någon "stum" dansteater. Vi garva som fan i början för att det var så tråkigtkul. Men sen så bara tröttnade man mer och mer, nästan somnade.. Mm, sen så gick jag och Becka hem. Sällskap av Sarah och Dennis, så söta tilllsammans :)! Vi ska vara klara med en grej imorgon på bilden, så vi gjorde klart det idag. Jag och Becka drog sen på träning i Skogås. Lite halvtråkig sådär, men alltid kul att träna!!!!!!! Hmh ja. Men jag sover hos becka idag. Slängen in bild på våra snygga grejor, Beckas grej är as fin! Puss på deeee.

Jag i tisdag på fysiken. hatart.

As coolaste Beckas bild!

Min uppe, becka nere. (min var inte klar)

Melissa&Becka träffade Foki på idol i fredags :D

Lite blandade, men ändå färska bilder så be happy som Becka säger.


Kommentarer
Postat av: johannaaa

fettt coooooolaaaa bilder:) <3 sötnos det far ett tag sen vi sågs!!??<3333

2009-11-20 @ 15:17:33
Postat av: martina

ihihi tackar :D, aaaaou :(<3

2009-11-20 @ 20:06:43
URL: http://martinaeifrem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0