Football

Häääjsan. Nyduschad och fräsch sitter jag framför datan och glor, sooom vanligt. Nej det har faktiskt blivit mindre data på sistonde så :). Just nu så snackar jag med Flisan, vi planerar lite grejjor haha. Juste, jag var ju på fotbollsträning. Den gick väl såådär haha.. Fyfan vad dålig jag har blivit på sporten asså! Och vi har typ inomhus cup i helgen? Har jag några skor eller? Eller a det har jag nog. Men kan jag spela fotboll inför aik boo viksjö lalala bara bra lag? Nej det kan jag verkligen inte hahah. Kommer gå åt skogen men det löser sig nog... Orkar inte skriva mer nu. Får se om jag ska äta någonting nu, orkar inte haha. Men är ändå lite hungrig, och som sagt! Man ska faktiskt äta när man tränat, viktigt!!! Puss


hahahah


Kommentarer
Postat av: Anonym

har också inomhus cup i helgen ;)

2009-11-24 @ 22:18:28
Postat av: Martina

najs, vilket laf

2009-11-28 @ 09:24:14
URL: http://martinaeifrem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0