Eddie ute ur Idol, bra eller inte?

Gooodkväll. Sitter nu och klockan slog nyss om till 00.00! Lycka?! Aa kanske. Jag har iaf klarat mig igenom fredagen den 13. Kollade idol också förut ju. Jag tyckte inte att någon var sådär super bra, förutom att Calle var bättre än förut kanske? But no more. Japp. Jag glömde säga i andra inlägget men typ den 11 december tror jag det var så ska jag på Idol finalen! :D . Kul eller? Aaaao. Ska faktikst sova i tid idag. Ska lyssna lite musik men sen ska jag försöka att dra mig från datan, hehe.. Någon Sara ifrån Sarahs blogg hade kommenterat också om Peter. Sara! Ja det kan vi allt fixa ;). Adda mig på facebook eller någonting så löser det sig. Vill inte skriva grejor om han här höhö. Jag måste faktiskt säga asså han är ju inte helt singel, men om du är snäll så löser dig sig strålande! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0