Aiiiiiik

Gokväll, gokväll. Allt väl? Jo ja tänkte väl det. Har ganska nyss kommit upp ifrån badet. Jag var liiite seg på att komma i det så ja haha. Jag badade inte så länge. Men nu så har jag iaf kommit upp. JAg hade ansiktmask och hårinpackning så jag något frääsch asså :D. Haha. Imorgon är det måndag, och det betyder skola.. Blää. Men det är bara att pallra sig dit och sköta sig, åka hem och sen träna. Ja så ser det ut ungefär varje dag. Men skitsamma. Jag och Fia har iaf bestämt oss för att vi ska bara ha mjukisbyxor varje dag den här veckan. Eller tights och liknande. Men jeans är förbjudet denna vecka. Haha! Har inge kul att komma med. FÖrutom att Fatou är skönaste människan och hittar ingenstans xD. A, nöjd med det. Pusssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0