Att jag var speciell var de bara nåt du sa.

Tjao. Sitter i soffan och degar. Ska nog gå och lägga mig i tid idag, så jag orkar upp imorgon. Igår kväll så kollade jag igenom alla avsnitt av Guds Tre Flickor, alltså dom som visats, och det är sjuukt bra :D! Jag och Elin diggar de där totalt asså ;) Men idag så var det 93 match mot Westermalm, vi vann med 13 mål ;). Melissa var skit sur för hon knappt fick spela, ändå gjorde hon 9 mål som var mest av alla ;) och jag gjorde lika många som Vanessa vilket var 6 mål, kuuul! :). Skola imorgon, mm not fun.. Men jag diggar idol finalen så det så pusss ;D

Erik & Calle, nedanför är det Erik´s version av vinnarlåten ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du uppdatera nån gång???

2009-12-16 @ 18:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0